|
| Online elérhető szórólapok |
A megoldás azon környezettudatos felhasználókat célozza meg, akik a szóróanyagokat informatívnak találják, mégis elutasítóak voltak eddig a környezetterhelés miatt.
|
|
Tovább >>> |
| Növekszik az Est Media Group olvasottsága |
Tovább növekszik az Est Media Group ingyenes lapjainak olvasottsága.
Az Est Media Group (EMG) által képviselt ingyenes programmagazinok, a Pesti Est és Est Lapok, valamint az EXIT Magazin, a legfrissebb Ipsos/GfK olvasottsági felmérés eredményeinek tanúsága szerint ismét jelentősen növelni tudta olvasótáborát.
|
|
Tovább >>> |
| Pesti Est – rendszeres Zöld Est Különszám |
Az Est Media Group (EMG) 11 jelents zöld szervezettel közösen rendszeresen megjelenő "zöld" különszámot ad ki 2010. május 20-tól. Együttműködő partnerek: Energia Klub, Distro, Greenpeace Magyarország, Hulladék Munkaszövetség, Levegő Munkacsoport, Magyar Kerékpárosklub, Magyar Madártani Egyesület, Magyar Természetvédk Szövetsége, Tudatos Vásárlók Egyesülete, Védegylet, WWF Magyarország.
|
|
Tovább >>> |
| 1 millió magyar Facebook felhasználó! |
A 2009. áprilisától magyar nyelven is elérhető facebook.com regisztrált, aktív magyar felhasználóinak száma mára stabilan meghaladta az egymillió főt! Az oldal látogatottsága Magyarországról pedig eléri a napi 500.000 főt!
|
|
Tovább >>> |
| Górcső alatt a hazai direkt marketing piac |
Megújult külsővel és tartalmi bővítéssel indult útjára a Direkt Marketing Szövetség éves nagyszabású kutatása. A DMSZ-t az idei évben a Prizma Panel támogatja a felmérés lebonyolításában. Az elmúlt évek gyakorlatától eltérően, a telefonos adatfelvételt idén online módszer váltotta fel.
|
|
Tovább >>> |
| Egyre tudatosabban keressük az akciókat az üzletekben |
Egyre tudatosabbak a fogyasztók vásárlásaik során. Ma már kiemelt fontossággal bírnak az akciók és a promóciók, melyek közül az alapvető élelmiszerek akciói iránt a legnagyobb az érdeklődés - derül ki a GfK Hungária Shopping Monitor 2009/2010 tanulmányának eredményeiből. Az akciókról részben a szórólapokból, részben a bolton belüli kihelyezések/feliratok segítségével tájékozódnak a vásárlók. A hipermarketek és a kisebb önkiszolgáló boltok a vásárlások elsődleges színterei, azonban legnagyobb tér
|
|
Tovább >>> |
| A direkt marketing megújuló világa |
A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából kiderült, hogy a hazai direkt marketing piac mérete 39,5 milliárd forint volt 2008-ban. Ez 12%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ezen belül is a telemarketing és az adatbázis menedzsment alágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben. De hogyan tovább, milyen kilátások elé néz az ágazat?
|
|
Tovább >>> |
| A MOL csalással és koncepciós perrel szeretne 5000 milliárd eurót? |
Vén István 20 milliárd forintos kártérítésre perli a MOL-t. Iratokkal állítja, hogy az olajtársaság okirat-hamisítást és csalást követett el, hogy rátegye kezét a gádorosi termálkútra. Ez jelenleg az egyetlen műszaki kapcsolat az egész geotermikus tározóval, amelyre 5 db paksi atomerőműnyi kapacitás telepíthető – teszi hozzá a feltaláló. A kút és a tározó, mint szúnyogcsípés az elefánt hátán! Sok-sok kutat kellene fúrni, azokra magyar tulajdonú erőművek épülhetnének, hogy jelentősen csökkenjen
|
|
Tovább >>> |
| Reklámfilmes verseny |
"T-Mobile szélessáv: az én internetem" címmel hirdet reklám-filmkészítő pályázatot a mobiltársaság. A T-Mobile azt várja, hogy a versenyfilmek kreatív, eredeti módon mutassák be a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás előnyeit, és a felhasználók életére gyakorolt pozitív hatásait.
|
|
Tovább >>> |
| Nyertes Zsuzsa nem bírt magával a vacsora alatt |
A Vacsoracsata eheti adásaiban Kovács Ági, Nyertes Zsuzsa, Deutsch Anita, Kammerer Zoltán és Klausman Viktor méri össze főzőtudását. Elsőként a nemrégiben visszavonult úszó mutatkozik be. Kovács Ági Bridget Jones-t meghazudtoló módon készíti el az ételt, amit végül bár sikerül ehetővé varázsolni, Nyertes Zsuzsa hiperaktivitása viszont elrontja az egészet.
|
|
Tovább >>> |
|
|
|